Punerea în aplicare a finanțării în rețea
Un studiu de caz al Alibaba Group Holding Ltd
Punerea în aplicare a finanțării în rețea
Un studiu de caz al Alibaba Group Holding Ltd
Domeniu Relații Internaționale
De la lansarea, în 2002, a "Chengxin Tong", un experiment în domeniul finanțării, până la înființarea "Ant Financial Services" în 2014, care integrează complet toate activitățile sale comerciale, serviciile financiare în rețea ale Alibaba au cunoscut o creștere puternică. Prin implementarea unei strategii de diversificare concentrica și încrederea că Alipay va crea o colaborare în sectorul activităților financiare, Ali Finance a înregistrat realizări remarcabile în numeroase domenii, precum plățile, asigurările, activitățile bancare, informațiile privind creditele anterioare, administrarea prin internet a patrimoniului, finanțarea participativă prin plasamente în acțiuni, sisteme IT financiare și așa mai departe. Ali Finance își accelerează expansiunea către piețele externe, iar traiectoria către internaționalizare devine din ce în ce mai largă. Născută în îndrăgitul teritoriu al Provinciei Zhejiang, este liderul dezvoltării serviciilor financiare în rețea din China, amplificând dezvoltarea financiară a Chinei care încearcă o „depășire în curbă”.
Povestea minunată a Ali Finance continuă în China și peste tot în lume. Plecând de la exemplul Ali Finance, această carte prezintă conceptele conexe, modelele și caracteristicile principale ale finanțării în rețea, analizează motivația, impactul economic și financiar și tendința de dezvoltare a serviciilor financiare în rețea din China și oferă sugestii de politici pentru promovarea unei dezvoltări solide a serviciilor financiare în rețea.
- Primul capitol analizează semnificația fertilă a poveștii Ali Finance din cele trei perspective ale modelului de afaceri Zhejiang, funcției financiare și costului de tranzacție.
- Al doilea capitol analizează impactul dezvoltării serviciilor financiare în rețea asupra economiei și sectorului financiar al Chinei, pe baza introducerii conceptelor, caracteristicilor și modelelor principale ale serviciilor financiare în rețea.
- Al treilea capitol analizează caracteristicile uzuale ale serviciilor financiare în rețea din China, dintr-o perspectiva globală, precum și motivele dezvoltării rapide a serviciilor financiare în rețea din China, din cele două perspective ale cererii și ofertei.
- Al patrulea capitol analizează fenomenul dirijării dezvoltării serviciilor financiare în rețea în Zhejiang.
- Al cincilea capitol analizează dezvoltarea serviciilor financiare în rețea Alibaba.
- Capitolele de la șase până la opt furnizează prezentări detaliate ale celor trei formațiuni financiare online ale trusturilor bancare, asigurărilor titlurilor de valoare și, respectiv, infrastructurii financiare.
- Al nouălea capitol oferă sugestii de politici.
Această carte cuprinde constatările cercetărilor colective ale echipei de cercetare a serviciilor financiare în rețea, din cadrul Institutului Zhejiang de Reforma și Dezvoltare Financiară.
Povestea minunată a Ali Finance continuă în China și peste tot în lume. Plecând de la exemplul Ali Finance, această carte prezintă conceptele conexe, modelele și caracteristicile principale ale finanțării în rețea, analizează motivația, impactul economic și financiar și tendința de dezvoltare a serviciilor financiare în rețea din China și oferă sugestii de politici pentru promovarea unei dezvoltări solide a serviciilor financiare în rețea.
- Primul capitol analizează semnificația fertilă a poveștii Ali Finance din cele trei perspective ale modelului de afaceri Zhejiang, funcției financiare și costului de tranzacție.
- Al doilea capitol analizează impactul dezvoltării serviciilor financiare în rețea asupra economiei și sectorului financiar al Chinei, pe baza introducerii conceptelor, caracteristicilor și modelelor principale ale serviciilor financiare în rețea.
- Al treilea capitol analizează caracteristicile uzuale ale serviciilor financiare în rețea din China, dintr-o perspectiva globală, precum și motivele dezvoltării rapide a serviciilor financiare în rețea din China, din cele două perspective ale cererii și ofertei.
- Al patrulea capitol analizează fenomenul dirijării dezvoltării serviciilor financiare în rețea în Zhejiang.
- Al cincilea capitol analizează dezvoltarea serviciilor financiare în rețea Alibaba.
- Capitolele de la șase până la opt furnizează prezentări detaliate ale celor trei formațiuni financiare online ale trusturilor bancare, asigurărilor titlurilor de valoare și, respectiv, infrastructurii financiare.
- Al nouălea capitol oferă sugestii de politici.
Această carte cuprinde constatările cercetărilor colective ale echipei de cercetare a serviciilor financiare în rețea, din cadrul Institutului Zhejiang de Reforma și Dezvoltare Financiară.
Nr. pagini: 316
An apariție: 2021
Ediție: Necartonată
Format: 225 x 155 x 19
Cod: LIB978-606-029-436-8
An apariție: 2021
Ediție: Necartonată
Format: 225 x 155 x 19
Cod: LIB978-606-029-436-8
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
Cărți scrise de aceiași autori:
Nu există alte cărți ale aceluiași autor.