
BIOGRAFIE
Phil Teer analizează efectele creative și antreprenoriale ale experimentelor despre venitul de bază, dezvoltând din ele adevărate povești despre modul în care poeții romantici au inventat consumerismul; artiștii au regenerat orașe precum New York, Glasgow și Berlin; iar geniile creative, precum David Bowie, Bob Dylan, Kurt Vonnegut, Haruki Murakami și mulți alții, și-au eliberat spiritele creative și și-au schimbat viețile.
Phil Teer a fost co-fondator al legendarei Agenții de creație londoneză St Luke's, înființată în anii 1990. Agenția reprezintă un experiment prin care s-au pus bazele dreptului de coproprietate al angajaților și a mediului de lucru creativ. Harvard Business Review a numit-o "Cea mai înspăimântătoare companie de pe pământ", iar Fast Company că fiind "agenția publicitară care pune capăt tuturor agențiilor publicitare". Phil Teer oferă consiliere brandurilor și guvernelor cu privire la aceste strategii creative. Phil Teer scrie articole pe Medium, Artists Create Markets, fiind fascinat de puterea creativității de a transformă oameni și locuri de când și-a scris teza despre Glasgow că oraș postmodern.
Phil Teer a fost co-fondator al legendarei Agenții de creație londoneză St Luke's, înființată în anii 1990. Agenția reprezintă un experiment prin care s-au pus bazele dreptului de coproprietate al angajaților și a mediului de lucru creativ. Harvard Business Review a numit-o "Cea mai înspăimântătoare companie de pe pământ", iar Fast Company că fiind "agenția publicitară care pune capăt tuturor agențiilor publicitare". Phil Teer oferă consiliere brandurilor și guvernelor cu privire la aceste strategii creative. Phil Teer scrie articole pe Medium, Artists Create Markets, fiind fascinat de puterea creativității de a transformă oameni și locuri de când și-a scris teza despre Glasgow că oraș postmodern.
Evenimente
Nu a fost găsit niciun rezultat.
Newsletter
Abonează-te la Newsletterul Creator și fii la curent cu toate promoțiile, noutățile și evenimentele noastre!