ggg
Reed-Hastings-Erin-Meyer-coperta-Regula-fara-reguli-2-623x1024
Regula fără reguli
Netflix și cultura reinventării
CategorieRecomandate
În colecțiaColecția King

distribuie   

Regula fără reguli
Netflix și cultura reinventării
În colecțiaColecția King

distribuie   

„Regula fără reguli demonstrează nu doar că este posibil să aspiri simultan spre libertate și responsabilitate, ci și că, pentru ca Silicon Valley și noi ceilalți să ne dezvoltăm împreună, acest scop este unul esențial.”
The New York Times

„Hastings, director executiv și cofondator Netflix, și Meyer, profesor de business în cadrul INSEAD, se aliază pentru a examina culturile, reușitele și lecțiile organizaționale învățate la Netflix, explicând, pe rând, situații și proceduri interne. Formatul conversațional face cartea mai ușor de urmărit: informativă, incitantă și realistă.”
Booklist
„Prin alternarea de secțiuni cu Meyer, care oferă rafinament pe baza a peste 200 de interviuri la nivelul Netflix, Hastings descrie în detaliu crearea metodei Netflix, de la angajarea celor mai bune talente creative, cu salarii mari, până la creșterea gradului de sinceritate prin feedback frecvent și eliminarea treptată a verificărilor care înăbușă inovarea. Fascinanta poveste a unei abordări contraintuitive care, aparent, funcționează.”
Kirkus Reviews

„O analiză fascinantă a Netflix… Recomandată în mod deosebit celor aflați în poziții de conducere și care își doresc să creeze echipe inovative, rapide și flexibile.”
Library Journal

„Cei care aspiră să devină moguli tech ar trebui să se grăbească și să citească relatarea fascinantă și plină de energie scrisă de Hastings și Meyer.”
Publishers Weekly

„Am avut onoarea de a învăța chiar de la Reed și de a studia cultura Netflix. Perspectivele oferite în această carte sunt de neprețuit pentru oricine încearcă să creeze și să mențină o cultură organizațională.”
Satya Nadella, director executiv al Microsoft

„Pe măsură ce epoca informației reduce ciclurile de producție și comprimă intervalele de timp, cea mai importantă întrebare de business a erei noastre se referă la modul în care putem continua să inovăm. În această carte excelentă, Reed Hastings și Erin Meyer dau răspunsul. Trasează o metodologie dovedită, sistematică pentru construirea, menținerea și îmbunătățirea unei culturi globale deosebit de inovative.
O lucrare uimitoare. Bravo!”
Ben Horowitz, cofondator al Andreessen Horowitz
Nr. pagini: 404
An apariție: 2021
Colecție: King
Traducător: Ana-Maria Gontea, Magda Iftene
Cod: LIB978-606-029-459-7
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

Cărți scrise de aceiași autori:

Nu există alte cărți ale aceluiași autor.
0.0
0.0/5
0.0
0.0/5
0.0
0.0/5
0.0
0.0/5
0.0
0.0/5
5.0
5.0/5
0.0
0.0/5
5.0
5.0/5
5.0
5.0/5
newsletter

Newsletter

Abonează-te la Newsletterul Creator și fii la curent cu toate promoțiile, noutățile și evenimentele noastre!