Be Branded
Be Branded sau cum să devii un profesionist memorabil
Dana Lupșa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brașov, Facultatea de științe Economice și Administrarea Afacerilor, unde preda, încă din anul 2003, discipline din sfera managementului. Pasiunea pentru comunicare și branding s-a născut odată cu asociația pe care o conduce din anul 2014, Asociația Happy Moms, care are că scop susținerea femeilor și mamelor care își doresc să devină antreprenoare prin programe educaționale și networking. Profesia de PR, consultanță în management, marketing și comunicare, cursurile de branding și comunicare susținute constant pentru publicul larg sau pentru antreprenoare, preocuparea pentru dezvoltarea personală și spirituală, au condus la ceea azi putem numi brandul Dana Lupșa. Dana lucrează doar cu femei deoarece le înțelege provocările, știe cum să le motiveze și îi place să le ajute să strălucească din punct de vedere profesional.
Cartea BeBranded este un ghid complet și complex de branding personal care, prin prisma exercițiilor practice, a explicațiilor și a propriei povești a autoarei, inspiră la a descoperi autenticul valorilor și misiunii noastre personale, a le da viață și a le îmbracă în „veșmintele" potrivite și apoi a le comunica pline de entuziasm și bucurie.
Cartea BeBranded este un ghid complet și complex de branding personal care, prin prisma exercițiilor practice, a explicațiilor și a propriei povești a autoarei, inspiră la a descoperi autenticul valorilor și misiunii noastre personale, a le da viață și a le îmbracă în „veșmintele" potrivite și apoi a le comunica pline de entuziasm și bucurie.
Dana Lupșa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brașov, Facultatea de științe Economice și Administrarea Afacerilor, unde preda, încă din anul 2003, discipline din sfera managementului. Pasiunea pentru comunicare și branding s-a născut odată cu asociația pe care o conduce din anul 2014, Asociația Happy Moms, care are că scop susținerea femeilor și mamelor care își doresc să devină antreprenoare prin programe educaționale și networking. Profesia de PR, consultanță în management, marketing și comunicare, cursurile de branding și comunicare susținute constant pentru publicul larg sau pentru antreprenoare, preocuparea pentru dezvoltarea personală și spirituală, au condus la ceea azi putem numi brandul Dana Lupșa. Dana lucrează doar cu femei deoarece le înțelege provocările, știe cum să le motiveze și îi place să le ajute să strălucească din punct de vedere profesional. Cartea BeBranded este un ghid complet și complex de branding personal care, prin prisma exercițiilor practice, a explicațiilor și a propriei povești a autoarei, inspiră la a descoperi autenticul valorilor și misiunii noastre personale, a le da viață și a le îmbracă în ”veșmintele” potrivite și apoi a le comunica pline de entuziasm și bucurie.
Nr. pagini: 114
An apariție: 2019
Format: 220 x 160 x 11 mm
Ediție: Necartonată
Cod: LIB978-606-029-108-4
An apariție: 2019
Format: 220 x 160 x 11 mm
Ediție: Necartonată
Cod: LIB978-606-029-108-4
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
Cărți scrise de aceiași autori: